تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه کشور ترکیه ساعاتی پیش برای دیدار با مقامات ارشد دولت عراق و بررسی روابط دوجانبه میان دو کشور وارد فرودگاه بغداد شد.
تدبیر24»وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه کشور امروز چهارشنبه برای دیدار با مقامات ارشد دولت عراق و بررسی روابط دوجانبه به بغداد سفر کرده است.
این بیانیه تاکید کرده است: چاووش اوغلو قرار است در این سفر ، با فواد معصوم رئیس جمهور، حیدر العبادی نخست وزیر، سلیم جبوری رئیس مجلس، ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه و نمایندگان سیاسی ترکمن های عراق دیدار و گفتگو کند.
این بیانیه تصریح کرده است که چاووش اوغلو در ادامه این سفر با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق نیز در اربیل دیدار خواهد کرد.
بر اساس گزارش های منتشره، ترکیه مخالفت جدی و رسمی خود را با همه پرسی استقلال کردستان عراق که قرار است در سوم مهرماه برگزار شود، اعلام کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، ترکیه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها