تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
مجموعه داستان «شهرداران ولز چگونه می‌میرند» نوشته علی احمدی راهی بازار شد.
این کتاب در ۹۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۶۵۰۰ تومان در نشر موج منتشر شده است.
در مقدمه کتاب می‌خوانیم: سرزمین ولز در جنوب غربی جزیره بریتانیا با وسعت ۲۰۷۷۹ کیلومتر مربع قرار گرفته است که حدود سه‌هزار کیلومترمربع از استان مازندران کوچک‌تر است. ولز صاحب مردمی خونگرم و متهور است که به زبان ولزی صحبت می‌کنند و داشتن قریب به چهارصد قلعه در این وسعت، نشان از شجاعت و دلیری این مردم دارد. هم‌اکنون از این تعداد، حدود صد قلعه کاملا سالم و سرپا هستند.
مجموعه داستان «شهرداران ولز» به زمانی بعد از جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد.
همچنین در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: دولت مرکزی برای شهر ولز شهردار می فرستد، در شهرداری درخت بردگی و به یغما بردن دارایی‌های سرزمین ولز را می‌کارند اما مردم ولز هم تبر جنگ و آزادی تیز می‌کنند. دولت مرکزی باز هم برای شهر ولز شهردار می‌فرستد اما اینجا ولز است و درخت‌های شهرداری ریشه نمی‌دواند. مردم ولز تلنگری‌اند برای تمامی شهرداران دنیا!
برچسب ها: شهردار ، می‌میرند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها