تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
استادان 79 دانشگاه در سراسر ایتالیا از امروز دوشنبه علیه ' افزایش نیافتن حقوق ها در این بخش' دست به اعتصاب زدند و امتحان های فصل را متوقف کردند.
تدبیر24»پنج هزار و 444 استاد و محقق 79 دانشگاه و نهادهای تحقیقاتی ایتالیایی از امروز دوشنبه دست به اعتصاب علیه پنج سال محرومیت از افزایش حقوق در این بخش زده و امتحان ها را از امروز تا 31 اکتبر (9 آبان) متوقف کرده اند.
لاستمپا افزود: این تنها بخش دولتی محسوب می شود که از افزایش حقوق در پنج سال اخیر محروم مانده است. استادان دانشگاه ها پس از تلاش های بی نتیجه، تصمیم به برگزاری اعتصاب گرفته و در پی آن امتحان های فصل پاییز مربوط به سال تحصیلی 2016-2017 را نیز متوقف کردند که در 40 سال اخیر بی سابقه محسوب می شود. هیچ اتحادیه کاری پشت آنها قرار ندارد اما چند ماه پیش جنبشی خودجوش تحت عنوان حیثیت استادان دانشگاه ها متشکل از محققان و استادان تشکیل شد.
لاستمپا نوشت: این جنبش در آغاز تابستان یک نامه اعتراضی سرگشاده نوشته و در آن از همکاران دانشگاهی دعوت به وحدت در این اعتراض کرد. این نامه موفقیت بزرگی را بدست آورد و توسط همه استادان دانشگاه های اصلی امضا شد.
لاستمپا افزود: نارضایتی در این بخش بسیار زیاد است و مربوط به رویدادی می شود که از مدت ها است که ادامه دارد. دولت سیلویو برلوسکونی نخست وزیر اسبق ایتالیا برای مقابله با بحران و در راستای برنامه ریاضت اقتصادی افزایش حقوق تمام کارمندان دولتی (سه و نیم میلیون کارمند) را در همه بخش ها از سال 2011 تا 2014 متوقف کرد و بدین ترتیب توانست هر سال حدود 3 میلیارد یورو صرفه جویی کند.
این روزنامه نوشت: اما از روز اول ژانویه 2015 حقوق تمام کارمندان دولتی از قضات تا ماموران انتظامی افزایش یافت در حالی که حقوق استادان دانشگاه ها در این پنج سال تغییری نکرد.
به گزارش ایرنا همه روزه در ایتالیا، از شمال تا جنوب این کشور، حداقل چهار تظاهرات یا اعتصاب صنفی و سیاسی برگزار می شود. به عقیده صاحب نظران، این رخدادها از کشوری حکایت دارد که غرق در بحرانی عمیق شده و در مرحله ای آسیب پذیری در روابط صنعتی قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها