تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
یک عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با تاکید بر تسهیل خرید مردم در خرید دام زنده ویژه مراسم عید سعید قربان، تاکید کرد: باید مراکز عرضه بهداشتی دام زنده در سطح شهر تهران توسعه پیدا کند.
تدبیر24»زهرا صدراعظم نوری در حاشیه بازدید از مرکز عرضه بهداشتی دام زنده منطقه 2 گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری تهران برپایی جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام زنده بوده است که در ایامی همچون عید سعید قربان و اربعین حسینی برپا می‌شوند و به شهروندان تهرانی ارائه خدمات می‌کنند.

وی افزود: در این مراکز گوشت به صورت مستقیم وبا نظارت‌های بهداشتی به شهروندان عرضه می‌شود و علاوه بر تسهیلات مناسب برای شهروندان بر قیمت گوشت نیز در این مراکز نظارت ویژه‌ای وجود دارد.

وی با اشاره به وجود سه مرکز ثابت و برپایی 22 مرکز موقت ویژه عید قربان، گفت: برپایی این مرکز، خرید شهروندان برای این ایام را تسهیل کرده است. لذا امیدواریم برای سالهای آینده شاهد توسعه این مراکز در سطح شهر تهران باشیم.

این عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش برپایی غرفه‌های فرهنگی را یکی دیگر از اقدامات مناسب در کنار عرضه بهداشتی دام زنده ویژه عید سعید قربان خواند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها