تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
معتقدم دولت باید هم در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص و توجه به مشکلات اقتصادی به طور جدی وارد عمل شود.
تدبیر24»محمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: دولت باید برای حل مسایل اقتصادی و آموزش نیروی انسانی در کشور برنامه جدی داشته باشد. 

به گزارش کلیدملی داود محمدی  با تاکید بر این که دولت باید در زمینه آموزش عمومی و عالی برنامه ریزی لازم را داشته باشد، گفت: حوزه آموزش و پرورش مشکلات عدیده ای دارد که باید بررسی شود. 
این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: امیدوارم دولت دوازدهم که از محلس رای اعتماد گرفت با برنامه ای که اعلام کرد در چارچوب این برنامه کارهای خوبی انجام دهد و به اهدافی که مد نظر دارد دست یابد.
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با اعتقاد به این که باید پایه ریزی در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی انجام شود،  گفت: توسعه آموزش نیروی انسانی در کشور ضرورت دارد زیرا هر برنامه ای را در کشور بخواهید پیاده کنید مستلزم نیروی کار آموزش دیده است و این کار در آموزش و پرورش و دانشگاه ها امکان پذیر است.
این نماینده مجلس در ادامه افزود: مسایل اقتصادی و بیکاری وضعیت نگران کننده ای در کشور دارد،  آمار بیکاران مشکل زا شده و حتما باید در این زمینه دولت برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.
وی با بیان این که مساله رکود هم از دیگر موضوعاتی است که باید دولت برای حل آن برنامه داشته باشد، اظهار کرد: معتقدم دولت باید هم در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص و توجه به مشکلات اقتصادی به طور جدی وارد عمل شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها