تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
زنان تیرانداز ایرانی از رسیدن به فینال ماده تراپ رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان بازماندند.
تدبیر24»در ادامه رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی جهان که به میزبانی مسکو در حال برگزاری است، دومین روز از مرحله مقدماتی تراپ زنان برگزار شد و فاطمه امیری بهزادی و غزاله جهاندار نمایندگان ایران در این ماده به ترتیب با امتیازهای ۵۶ و ۵۹ در جایگاه شصت و سوم  و پنجاه و ششم قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.

در مرحله تراپ بزرگسالان ۶۷ تیرانداز زن از کشورهای مختلف حضور داشتند که نمایندگان کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسلواکی، استرالیا، اسپانیا و فنلاند به مرحله فینال صعود کردند و فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

مرضیه پرورش نیا هم دیگر نماینده ایران در مرحله مقدماتی تراپ جوانان بود که با کسب امتیاز ۵۶ در جایگاه سی و یکم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند. نمایندگان کشورهای ایتالیا، روسیه، اسلواکی و صربستان به فینال ماده تراپ جوانان راه یافتند و فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی به اهداف پردازی قهرمانی جهان با حضور ۷۳ کشور و ۶۳۳ ورزشکار از هشتم تا بیستم شهریورماه به میزبانی مسکو در حال برگزاری است. ایران در این رقابت ها در دو ماده تراپ و اسکیت هفت نماینده دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، تیراندازان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها