تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
درپی آتش سوزی بیش از 5 هزار هکتار از جنگل های کوهستانی در شهر لس آنجلس آمریکا، مقام های محلی اقدام به تخلیه بیش از 700 خانه کردند.
تدبیر24»آتش سوزی گسترده در جنگل های کوهستانی شمال لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای جنوبی آمریکا موجب فرار صدها نفر از خانه هایشان شد.
به گفته اداره آتش نشانی لس آنجلس، این آتش سوزی به دلیل دمای بالا روز جمعه آغاز شد و به دلیل وجود بادهای ناپایدار گسترش یافت و بیش از 5 هزار هکتار از منطقه را در روز شنبه در برگرفت.
با پیشروی آتش به سمت مناطق مسکونی و سوختن یک خانه که خسارات جانی دربرنداشت، مقام های محلی روز شنبه اقدام به تخلیه بیش از 700 واحد مسکونی کردند.
ماموران آتش نشانی به دلیل ناپایدار بودن هوا تاکنون موفق به کنترل این آتش سوزی که گفته می شود بزرگترین آتش سوزی در تاریخ این شهر است، نشده اند.
تلاش برای مهار این آتش سوزی که در ابتدا با 250 مامور آتش نشانی آغاز شده بود، با دو برابر شدن ماموران همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، آتش سوزی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها