تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از برقراری حج عمره برای زائران ایرانی به‌احتمال قوی خبر داد.

تدبیر24»حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از احتمال برقراری حج عمره برای زائران ایرانی خبر داد و گفت: در تماس‌هایی که بنده با رئیس سازمان حج و زیارت داشتم روند برگزاری حج تمتع به‌خوبی پیش می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه برقراری حج عمره منوط به برگزاری مناسب حج تمتع است، افزود: استقبال مناسب سعودی‌ها تاکنون از حجاج ایرانی این امکان را ایجاد کرده که به‌فکر مذاکره با آنها برای برقراری حج عمره باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: پس از برگزاری حج تمتع از مسئولان ذی‌ربط درگیر با حج دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون فرهنگی و همچنین فراکسیون حج و زیارت ضمن ارائه گزارشی درباره برگزاری حج امسال درباره برگزاری حج عمره نیز بحث و بررسی شود.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس خاطرنشان کرد: به‌احتمال قوی با ارزیابی‌هایی که  از برگزاری حج تمتع صورت گرفته، حج عمره نیز برقرار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها