تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
موسوی تاکید کرد:
رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از جوانان در سطوح مختلف مدیریتی گفت: معتقد نیستم که باید صرفا رانتی به سبب سن برای جوانان ایجاد شود اما گاهی فرصت کارآموزی به جوانان هم داده نمی‌شود و کسانی هستند که از هر لحاظ شایسته‌اند و تجربه و توانمندی دارند اما فرصتی برایشان فراهم نمی‌شود.

تدبیر24»سید فرید موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: جمعیت قابل توجهی از کشور را جوانان تشکیل می‌دهند و ما در کنار پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه با چالش‌هایی نیز مواجه هستیم چراکه مدت‌ها در این بخش غفلت داشتیم و برنامه ریزی دقیقی برای رفع مشکلات انجام نشده لذا برخی از آنها کم کم به تهدید تبدیل می شوند.

وی با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان مهمترین چالش در حوزه جوانان افزود: ما همچنین شاهد عدم استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان در حوزه مدیریتی هستیم و اینکه نگاه جوانگرایی در این زمینه وجود ندارد. باید راه‌حل‌های جدی‌تر و دقیق‌تر برای این مشکل داشته باشیم. در غیر این صورت صرف تسهیل شرایط در دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها بدون داشتن نگرش مثبت در زمینه جوانگرایی کارساز نخواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در حال حاضر استفاده از جوانان در عرصه مدیریت‌ها در دایره بسته نزدیک به مدیران اتفاق می افتد در حالی که جوانان بسیاری در دانشگاه های کشور و یا در دستگاه‌های اجرایی هستند که فرصتی در اختیارشان قرار نمی گیرد که از توان، انرژی و پتانسیل آنها استفاده شود. البته دولت آقای روحانی و شخص ایشان بر جوانگرایی تاکید دارند و ما امیدواریم سازوکارهای اجرایی این امر هم فراهم شود چراکه معتقدیم خود جوانان می توانند برای رفع بسیاری از معضلات در حوزه های مختلف چاره اندیشی کنند.

موسوی با بیان اینکه جوانان نخبه دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی در انتخابات‌ سال‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ نقش پررنگی در ایجاد حماسه سیاسی داشتند، یادآور شد: انتظار این است که زاویه دید نسبت به جوانان وسیعتر شود. البته من معتقد نیستم که باید صرفا رانتی به سبب سن برای جوانان ایجاد شود اما گاهی فرصت کارآموزی به جوانان هم داده نمی شود و کسانی هستند که از هر لحاظ شایسته‌اند و تجربه و توانمندی دارند اما فرصتی برایشان فراهم نمی شود. ما باید این امید را در بین جوانان نخبه ایجاد کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، جوانان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها