تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: دو سه روز دیگر از اولتیماتوم ۱۵ روزه‌ به خودم باقی مانده و اگر نتوانم اقدامی اساسی انجام بدهم با خودم برخورد اساسی می‌کنم.
به گزارش تدبیر24 صادق درودگر در گفت و گو با فارس در مورد دیدار فردا با استقلال گفت: ما در شرایط بسیار سختی از نظر مالی هستیم و بازیکنان و کادر فنی هم با وجود این شرایط تمام تلاش‌شان را برای موفقیت تیم انجام داده‌اند. در روزهای گذشته نیز به دلیل بارش شدید باران نتوانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم و زمین مناسب نبود. با این حال بازیکنان ما با هدف و انگیزه زیادی مقابل استقلال قرار می‌گیرند.

وی در مورد اینکه ملوان تعیین‌کننده قهرمان نیم‌فصل است گفت: ما اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم بازی خودمان را ارائه دهیم. بازیکنان ما در 3 بازی متوالی در لیگ برتر به پیروزی رسیدند و یک بازی را هم در جام حذفی بردند. این 4 برد را به مردم خوب انزلی تقدیم کردند و نشان دادند که یک تیم به معنای واقعی هستند. برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی اول شود و چه تیمی دوم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به کسب 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: باید این موفقیت را به سازمان لیگ و مهدی تاج تبریک بگویم. او و همکارانش توانستند بر اساس واقعیت‌ها حرکت کنند و به چنین موفقیتی برسند.

وی افزود: رئیس کمیته صدور پروانه حرفه‌ای AFC از تمام ورزشگاه‌ها بازدید کرده‌اند و ما توانستیم بعد از ژاپن در مقام دوم آسیا قرار بگیریم که این افتخار و پیروزی بزرگی برای فوتبال ایران است که البته در سایه برد‌های خوب تیم ملی والیبال و همچنین موفقیت‌های تیم فوتبال ساحلی کشورمان و بازی‌های تیم ایران مقابل تایلند و لبنان قرار گرفت. این موفقیت را به مهدی تاج کسرایی و سهیل مهدی و همکار خانم آنها تبریک می‌گوییم به خصوص اینکه در این پروژه با واقع‌گرایی حرکت شد.

وی افزود: تائید نشدن ورزشگاه حافظیه شیراز نیز تائیدی بر حرف های من بود و آفتاب آمد دلیل آفتاب. اینکه باید شایسته‌سالاری رعایت شود و هر کسی در جای مناسب خودش کار کند. مهدی تاج بدون تقلب و بر اساس واقعیت توانست این موفقیت را به دست آورد. البته این موفقیت نباید ما را گول بزند. ما هنوز کمبودهای زیادی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

درود‌گر با اشاره به شرایط مالی باشگاه ملوان انزلی گفت: من از مسئولان شهر انزلی کمک و مساعدت می‌خواهم. در تمام ایران شهرداری‌ها مثل شهرداری بندر‌عباس، تبریز و ... در ورزش ورود کرده‌اند و تیم‌داری می کنند امیدوارم که مسئولان انزلی هم به ملوان کمک کنند. در سال 83 با پیگیری نماینده وقت مردم انزلی در مجلس از هر کامیونی که به منطقه آزاد وارد می‌شد مبلغی برای کمک به تیم دریافت می‌شد که 4_5 سال است این کار معلق مانده است. از مسئولان شهر تقاضا دارم که به تیم ما کمک کنند. من برای اداره تیم 250 میلیون تومان از یکی از دوستان شناخته‌ شده‌ام قرض گرفته‌ام اما این کار قشنگ نیست. مسئولان شهری باید به ما کمک کنند.

مدیرعامل ملوان تصریح کرد: امام جمعه محترم شهر، فرماندار محترم انزلی و نماینده مجلس شورای اسلامی انزلی به ما کمک کرده‌اند و هرجا که لازم بوده مکاتباتی انجام دهیم در این زمینه ما را همراهی کرده‌اند اما از شورای شهر انزلی می‌خواهم که به تیم ملوان کمک کند. اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و باید نقطه‌نظرات مردم را مورد توجه و پیگیری قرار دهند و مهمترین مطالبه مردم انزلی ملوان است.

درود‌گر با اشاره به اولتیماتومی که به خودش در چند روز گذشته داده بود گفت: از اولتیماتوم 15 روزه من دو سه روز بیشتر باقی نمانده و اگر نتوانم در این مدت اقدامی کنم با خودم در این زمینه برخورد جدی‌ای خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها