تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
بایرن‌مونیخ موفق شد حساس‌ترین بازی نیم فصل نخست بوندسلیگا را با 3 گل به سود خود به پایان برساند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، هفته سیزدهم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با یک دیدار حساس ادامه یافت.

بایرن‌مونیخ و بوروسیا دورتموند 2 مدافع قهرمانی این فصل بوندسلیگا که فصل گذشته دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرده بودند در ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با 3 گل به سود یاران پپ گوآردیولا به پایان رسید.

ماریو گوتسه بازیکن سابق دورتموند در دقیقه 66 برای بایرن گلزنی کرد و در ادامه آرین روبن در دقیقه 85 گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه بایرنی‌ها دست از حمله برنداشتند و تیر خلاص را با ضربه توماس مولر به دورتموندی‌ها وارد کردند تا این دیدار در پایان با 3 گل به سود بایرن‌مونیخ به پایان برسد.

دو تیم در این دیدار چندین بازیکن محروم داشتند که سر‌شناس ترین آن فرانک ریبری بود که به دلیل شکستگی دنده این دیدار را از دست داده بود.

در جدول رده‌بندی بوندسلیگا بایرن‌مونیخ با 35 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بایر لورکوزن و بوروسیا دورتموند با 31 و 28 امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها