تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
سرمربی توپچی های لندن بر این باور است که تیمش هنوز هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.
تدبیر24»آرسنال فصل جاری رقابت های لیگ را خوب شروع نکرده است و با یک برد و دو شکست جایگاه مطلوبی در جدول رده بندی ندارد.

آرسن ونگر درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابتهای این فصل گفت: بله. چرا که نه، ما هنوز هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم. تازه ۳ دیدار انجام دادیم که ۲ دیدار آن خارج از خانه بوده است. چرا تیمم نباید مدعی قهرمانی در لیگ باشد. ما می توانیم خیلی راحت و بهتر بعد از باخت به لیورپول اماده شویم و ان دیدار را فراموش کنیم. مدعیان جدیدی که دتر لیگ برتر هستید شرایط بهتر از ما ندارند.  

او درباره انتظارات خود از تیمش در رقابت های سال جاری گفت: ما فصل گذشته ۷۵ امتیاز در لیگ برتر کسب کردیم که کافی نبود چون در رده پنجم قرار گرفتیم ولی توانستیم جام حذفی را به دست بیاوریم.  من برای سال‌های زیادی در باشگاه آرسنال بوده‌ام و تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام داده‌ام. ما در این فصل در اولین بازی‌مان پیروز شدیم، در بازی دوم نمایش خوبی نداشتیم و سپس یک نمایش فاجعه‌بار داشتیم. درست مثل همه شرایط بحرانی، بهترین چیزی که به ما کمک می‌کند پیروزی در دیدار بعدی است.   امسال انتظاری که از بازیکنانم دارم این است که بهتر از سال قبل عمل کنند و نتیجه ای بهتر کسب کنند. باید بتوانیم در رقابت های پیش رو تا پایان فصل مانند تیمی مدعی عمل کنیم.

آرسنال روزهای کابوس واری را در لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد. شکست تحقیر آمیز برابر لیورپول و کسب تنها سه امتیاز از سه بازی باعث شده بار دیگر هواداران این تیم از آرسن ونگر خشمگین شوند و خواستار برکناری این مربی باشند.

برچسب ها: تدبیر24 ، آرسنال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها