تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با تشریح آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی که به اتهام قتل اعضای خانواده‌اش دربازداشت به سرمی برد گفت: در ارتباط با این پرونده، استعلامی صورت گرفته بود که پاسخ اش دریافت شد و برای رسیدگی به پرونده تعیین وقت شد.
تدبیر24»به گفته موسی خلیل‌اللهی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی به احتمال قوی جلسه رسیدگی به این پرونده مهرماه امسال برگزار خواهد شد؛ حال آنکه کیفرخواست پرونده، اواسط فروردین ماه سال‌جاری صادر شده بود.

دراین جنایت رازآلود که بیستم مهر سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی رخ داد دو نفر ازاعضای خانواده یکی از پزشکان تبریز به طرزمرموزی جان باختند. درجریان تحقیقات تخصصی، پزشک جوان مدعی شد فردی چند غذای نذری در اختیارش قرار داده بود که اعضای خانواده‎اش پس از مصرف غذا، مسموم و راهی بیمارستان شده‌ بودند که در نهایت همسر و مادربزرگ وی به علت شدت مسمومیت جان باختند.
تحقیقات تخصصی برای کشف علت این واقعه مرگبار ادامه داشت تا اینکه پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و 10 آبان سال گذشته، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی جزئیات تازه‌ای از پرونده مرگ دو عضو خانواده این پزشک را فاش کرد. به گفته وی، بر اساس نظریه پزشکی قانونی، علت مرگ اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شد.

دادستان با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان داد غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است، تأکید کرد: تحقیقات کارآگاهان و بازپرس پرونده حکایت از این دارد که موضوع غذای نذری ازاساس وجود نداشته است. خوشبختانه در جریان تحقیقات، محل این غذاخوری شناسایی و با بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است. متهم نیز تأیید کرده که بحث غذای نذری در کار نبوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها