تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین به ستایش از مهاجم اینتر پرداخت و او را بعد از مسی و رونالدو بهترین مهاجم جهان دانست.
تدبیر24»مائورو ایکاردی تنها ۲۴ سال سن دارد اما بازوبند کاپیتانی اینتر را بر بازو می‌بندد.

او در فصل جاری رقابت‌های سری  A عملکرد بسیار خوبی در اینتر داشت و توانسته در چهار بازی برای این تیم پنج گل به ثمر رساند.

هرنان کرسپو، ستاره سابق اینتر و تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین به ستایش از ایکاردی پرداخت و او را با مسی و کریستیانو رونالدو  مقایسه کرد.

ستاره سابق اینتر، گفت‌: ایکاری از بهترین مهاجمان جهان است. من بعد از مسی و رونالدو او را بهترین مهاجم می‌دانم. رونالدو و مسی از سیاره‌ای دیگر هستند اما ایکاردی هم مهاجم بسیار توانایی است و بر این باورم که می‌تواند به سطح مسی و رونالدو برسد.

او ادامه‌ داد: ایکاردی شایسته قرار گرفتن در ترکیب تیم‌ ‌ملی  فوتبال آرژانتین و بازی کردن در کنار مسی است. او می‌تواند زمینه را برای صعود تیم‌ ‌ملی ما به روسیه فراهم کند. نباید فراموش کنیم که ایکاردی تنها ۲۴ سال سن دارد و مسیر برای پیشرفت او کاملا مهیا است.

کرسپو در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: کسانی که نسبت به توانایی ایکاردی شک دارند چیز زیادی از فوتبال نمی‌فهمند. من ایکاردی را بسیار قبول دارم و به سبک بازی او علاقه زیادی دارم.

برچسب ها: تدبیر24 ، کرسپو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها