تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم باید یک مربی خارجی خوب جذب کند.

تدبیر24»علی موسوی در گفت‌گو با ایسنا درباره تساوی استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: اگر بخواهیم خود بازی را بررسی کنیم باید بگویم که استقلال بازی بدی به نمایش نگذاشت و بعد از گلی که به ثمر رساند می‌توانستند گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد. بازیکنان به خاطر استرسی که داشتند عقب آمدند تا از تک گلی که زده‌اند دفاع کنند اما همین مساله باعث شد که ذوب‌آهن جلو بیاید و بتواند بازی را به تساوی بکشد. درست است که تیم خوب بازی کرد اما استقلال نباید در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خود امتیاز از دست بدهد.

او درباره شرایط بحرانی استقلال در این فصل هم گفت: استقلال فقط به یک شوک نیاز دارد. شوکی که از مدیرت آغاز و به کادر فنی برسد. یعنی تغییرات در مدیریت و در ادامه کادر فنی این تیم می‌تواند کمک کند که از این وضعیت خارج شود. این تیم از نطر بازیکن هیچ چیز کم ندارد اما نتیجه نمی‌گیرد. از طرف دیگر با مطرح شدن مباحثی در برنامه نود متوجه شدیم همه اعضای باشگاه در نتایج ضعیف مقصر هستند. بنابراین باید شوکی به تیم وارد شود تا از بحران خارج شود.

موسوی با بین این که کادر فنی استقلال امتحان خود را پس داده است گفت: از زمانی که یادم است ندیدم از مربی‌ای به این شکل حمایت شود. اگر در کار تیم پیشرفتی شاهد بودیم ما هم حمایت می‌کردیم اما واقعیت این است که تیم هم پیشرفتی ندارد. بعضی‌ها می‌گویند تیم‌های عربی به راحتی مربی را اخراج می‌کنند اما وقتی می‌بینیم تیم در ورزشگاه آزادی به راحتی امتیاز از دست می‌دهد، چه باید بگوییم؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: باید یه مربی خارجی خوب بیاورند تا با استفاده از نیم فصل بتواند شناخت خوبی از تیم پیدا کند و در ادامه تیم قدرت‌مندی را برای فصل آینده آماده کند. البته اگر سیستم درستی در باشگاه وجود داشته باشد حتما به این موضوع فکر می‌کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها