تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
معاون رئیس‌جمهوری عراق اعلام کرد که پیامدهای همه‌پرسی اقلیم کردستان برای این کشور و منطقه فاجعه‌بار خواهد بود.
تدبیر24»نوری مالکی، معاون رئیس‌جمهوری عراق در دفترش با مارکو کارنیلوس، سفیر ایتالیا در بغداد دیدار کرد و در این دیدار روابط دوجانبه، راه‌های توسعه این روابط، تحولات همه‌پرسی کردستان و پاره‌ای از مسائل مورد توجه دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

مالکی خاطرنشان کرد: پیامدهای همه‌پرسی کردستان برای عراق و منطقه فاجعه‌بار خواهد بود. اجرایی شدن هر طرح جدیدی برای گفت‌وگو مشروط به این است که افرادی که خواهان همه‌پرسی هستند، از این طرح غیرقانونی که وحدت عراق را هدف قرار داده است، دست بردارند.

نوری مالکی مجدداً خواسته خود را برای تحریم سیاسی، اقتصادی و امنیتی اقلیم کردستان و عدم تعامل با آن مطرح کرد.

در همین حال سفیر ایتالیا بر پایبندی کشورش به احترام به تمامیت ارضی عراق و حاکمیت این کشور بر تمامی اراضی‌ آن و همچنین بر لزوم حل مشکلات میان بغداد و اربیل از طریق گفت‌وگو تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها