تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
دفتر سخنگوی دولت درخصوص درج مطلبی خلاف واقع از زبان دکتر نوبخت در یکی از روزنامه ها جوابیه ای صادر کرد.
تدبیر24»متن جوابیه دفتر سخنگوی دولت بدین شرح است :

جناب اقای رحمانیان
مدیرمسئول محترم روزنامه شرق
با سلام و احترام

پیرو درج تیتر اول روزنامه شرق در شماره مورخ ۵ مهر ۱۳۹۶ با عنوان" نوبخت در بررسی سند دخل و خرج کشور بر هزینه‌های غیرقابل‌کاهش تأکید کرد؛ ٤ دستگاه بودجه‌خوار داریم" وفق ماده ۲۳ قانون مطبوعات تکذیبیه ذیل جهت انتشار در اولین شماره در همان صفحه و جایگاه(تیتراول) ارسال می گردد.
دفتر سخنگوی دولت

پیرو انتشار گزارشی با عنوان " نوبخت در بررسی سند دخل و خرج کشور بر هزینه‌های غیرقابل‌کاهش تأکید کرد؛ ٤ دستگاه بودجه‌خوار داریم"درصفحه یک روزنامه شرق مورخ ۵ مهر ۱۳۹۶ برای استحضار مخاطبان گرامی این روزنامه تاکید می گردد که دکتر نوبخت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به هیچ وجه از واژه "بودجه خوار" استفاده نکرده و انتساب این واژه سخیف به ایشان در تیتر گزارش و تکرار آن در متن تکذیب می گردد.
لازم به یادآوری است که سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشی از نشست خبری خود در تشریح ترکیب منابع و مصارف و محل مصرف اعتبارات هزینه ای بودجه اظهار کرد : ۴ دستگاه بیشترین بودجه جاری را می گیرند.
مع الاسف خبرنگار روزنامه شرق با عدم رعایت دقت و اصول حرفه ای به صورت مستقیم از زبان سخنگوی دولت این دستگاهها را با عبارت "بودجه خوار" معرفی کرد که این مطلب کاملا کذب و بی اساس است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها