تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، شکست فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت قزاقستان را ناشی از خستگی بیش از حد به‌واسطه حضور مداوم در اردو و مسابقات مختلف دانست و گفت: این شکست باعث تلنگر به کشتی‌گیران ایران شد.

تدبیر24»حمید باوفا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نمایش ضعیف ۸ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان و حذف از این رقابت‌ها اظهار کرد: سطح مسابقات به‌دلیل حضورعنوان‌داران جهان و المپیک بسیار بالا بود و بسیاری از نفرات با تجربه و عنوان‌دار نیز در عین ناباوری با شکست مقابل رقیبان‌شان کنار رفتند. به عنوان مثال ۲ مدال‌آور کره جنوبی در مسابقات جهانی پاریس با شکست مقابل رقیبان‌شان از رسیدن به مدال بازماندند که همین امر حاکی از سطح بسیار خوب این تورنمنت داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان افزود: جدا از کسب نتیجه غیرقابل انتظاردر این تورنمنت، حضور نفرات جوان ایران در این مسابقات برای کسب تجربه آن‌ها بسیار خوب بود و یقینا این نفرات از شکست‌شان درس می‌گیرند و با رفع ایرادات‌شان با انگیزه‌تر از قبل به تمرینات بازخواهند گشت. شکست فرنگی‌کاران ما در این تورنمنت باعث شد این نفرات بدانند در کجای کار هستند و به این درک برسند که برای موفقیت در رده بزرگسالان و کسب موفقیت باید خیلی بیش‌تر از گذشته سختی بکشند و تمرین کنند.

او درباره شکست دور از انتظار برخی فرنگی‌کاران ایران مقابل رقبای گمنام در این تورنمنت نیز خاطرنشان کرد: من از کسب این نتیجه راضی نیستم اما باید ببینیم هدف‌مان از حضور در این تورنمنت چه بوده است. این که بخواهیم در هر تورنمنت یا مسابقه‌ای به‌دنبال کسب نتیجه باشیم، پس چه زمانی باید به ایرادات کارمان پی ببریم؟ بسیاری از اوقات شکست باعث تلنگر به کشتی‌گیران می‌شود و زمینه پیشرفت آنان را هموارتر می‌کند. البته از نفراتی مانند کاویان‌نژاد و کرامت عبدولی یا شهاب قوره‌جیلی که تجربه حضور در رده بزرگسالان را داشت توقع بیش‌تری داشتیم.

باوفا با بیان این که شکست فرنگی‌کاران ایران در این تورنمنت به دلیل مشکلات فنی نبود تصریح کرد: به اعتقاد من خستگی بیش از حد به‌واسطه یک‌سال حضور مداوم در اردوها و مسابقات باعث شد این نفرات تا حد زیادی انگیزه لازم را برای کسب موفقیت نداشته باشند. مطمئنا این شکست باعث خواهد شد آن‌ها به خود بیایند و با انگیزه‌تر از قبل به دنبال کسب موفقیت باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در پایان درباره آخرین وضعیت این تیم در فاصله کم‌تر از ۲ ماه مانده به مسابقات جهانی لهستان گفت: اولین اردوی این تیم از پانزدهم ماه جاری آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی ۳ اردو را پشت سر خواهیم گذاشت. به علت نزدیکی این رده با رده بزرگسالان مطمئنا سطح مسابقات جهانی لهستان بسیار بالا خواهد بود اما مطمئن باشید فرنگی‌کاران ایران نمایش خوبی خواهند داشت. در فرصت زمان باقیمانده باید بیش‌تر بر روی مسائل روحی و روانی تیم کار کنیم تا با وضعیت مطلوبی عازم لهستان شویم. به کسب موفقیت این تیم بسیار امیدوارم و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم دست پر به ایران بازگردیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، تیم امید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها