تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: برآورد اولیه خسارت وارده به تأسیسات دولتی و زیرساخت‌های شهرستان در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها، حدود ۶۰ میلیارد ریال است.
تدبیر24»یونس رنجکش کیسمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه عوامل ستاد بحران شهرستان و تدابیر میدانی بر این بود که مشکلات به حداقل کاهش یابد.

وی ادامه داد: آستارا با موقعیت های خاص خود و شرایط منحصر به فردی را که دارد ، دارای کاستی ها و مشکلاتی در زیرساخت ها می باشد که یک شبه به وجود نیامده اند و در مدت زمان کوتاه نمی توان به همه آنها خاتمه داد.

وی با تأکید بر اینکه باید در شرایط قبل بحران یک سری کارهای ضربتی را انجام داد ، افزود : همه ساله به واسطه نبود این زیر سخت ها شاهد وارد شدن خسارت های بسیاری از محل بحران های تولید شده از موهبت‌های الهی از قبیل باران ، باد و... هستیم.

رنجکش کیسمی با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشوری می باشد که بیشترین بلایای طبیعی در آن وجود دارد ، خاطر نشان کرد : آنچه را که مدیران اجرایی وظیفه دارند ، برنامه ریزی برای کاهش مشکلات می باشد و در این راستا اعتبارات نقش ویژه ای را ایفا می کنند.

وی با اشاره به بررسی تاریخچه اعتبارات شهرستان ، مبالغ تخصیصی را محدود عنوان کرد و پاسخگوی نیازها شهرستان ندانست و تصریح کرد : تبعات مشکلات آستارا شهرستانی نیست و بازتاب ملی و بین المللی دارد و نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و کشوری هستیم.

فرماندار بندر مرزی آستارا انتظارات مردم این شهرستان را از حاکمیت و دولت ، نیاز طبیعی و حق قانونی آنها برشمرد و اضافه کرد : آنچه را که الان مشکل شهرستان را برطرف می کند نگاه ملی است که علاوه بر کاهش مطالبات ، عقب ماندگی ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

وی وضعیت حاشیه رودخانه مرزی آستاراچای و رودخانه مرداب در منطقه خلیل آباد را بسیار نامناسب عنوان کرد و توضیح داد : برآورد اولیه خسارات وارده به تأسیسات دولتی و زیرساخت های شهرستان در پی بارش شدید باران حدود ۶۰ میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: بیشترین میزان خسارت سیل به ماشین آلات شهرداری و مبلمان شهرهای آستارا و لوندویل ، تصفیه خانه آب شرب بهارستان ، خطوط انتقال آب ، راه روستایی ، انسداد مرز بین المللی جمهوری اسلانی ایران و جمهوری آذربایجان ، تأسیسات برق و سایر بخش ها وارد شده است.

رنجکش کیسمی به تداوم امداد رسانی به سیل زدگان و حضور نیروهای خدماتی در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت : در حال حاضر با حضور نیروهای شهرداری و جمعیت هلال احمر ، آب ۴۵ منزل مسکونی نیز تخلیه شده است و ادامه عملیات برای تخلیه آب سایر منازل ادامه دارد.

وی در پایان از ناآگاهی شهروندان نسبت به مزایای بیمه انتقاد کرد و یادآور شد : باید با فرهنگ سازی مزایای بیمه برای شهروندان تبیین شود تا بتوانند بخش وسیعی از خسارت وارده به منازل و واحدهای تجاری و صنعتی خود را از این طریق به دست آورند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها