تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
چینی‌ها برای جذب مشتری بیشتر خودروهای خود را با هر شرایطی به فروش می‌رسانند آنها اخیراً فراتر عمل کرده و با حضور در فروشگاه‌های زنجیره ای ضمن تبلیغ محصولات خود حتی با شرکت در قرعه کشی‌ها محصولات خود را می فروشند.
تدبیر24»بازار داغ خرید و فروش خودروهای چینی با ورود محصولات جدید هر روز با رونق بیشتری همراه است به نحوی که هر فردی به دنبال خودروی آپشن دار متنوع آنهم با قیمت مناسب می گردد به سمت خرید خودروهای چینی تمایل زیادی پیدا می‌کند. از آن طرف شرکت های چینی هم ذائقه خریدار ایرانی را شناخته و مطابق با آن محصولات مختلفی را راهی بازار می‌کنند.

نکته قابل توجه آنکه چینی‌ها برای جذب مشتری بیشتر خودروهای خود را با هر شرایطی به فروش می‌رسانند به نحوی که در برخی از مدل‌ها مشتری می‌تواند با پیش پرداخت 2 میلیون تومانی یک خودرو خریداری کند. تا پیش از این حضور خودروهای چینی در پشت ویترین مغازه‌ها و حتی نمایشگاه‌های خودرو بسیار پررنگ بود اما آنها اخیراً فراتر عمل کرده و با حضور در فروشگاه‌های زنجیره ای ضمن تبلیغ محصولات خود حتی با شرکت در قرعه کشی‌ها خودروها را با روش‌های مختلف به فروش می‌رسانند. در این میان نباید شگردهای خودروسازان چینی از جمله ارائه جوایز، تبلیغات در فضای مجازی و ارسال پیامک یا موارد دیگر را نادیده گرفت.

در این میان عملاً سهم تولیدکننده داخلی بسیار کم رنگ بوده و مصرف کننده ترجیح می دهد به خاطر تنوع محصولات خارجی آنهم از نوع چینی بخرد. البته در این میان باید این نکته را به خودروسازان داخلی تأکید کرد که اگر اقدامی برای تولید محصولات متنوع انجام ندهند چینی‌ها حجم زیادی از بازار را تصاحب کرده و سهم تولید داخل در بازار بسیار ناچیز خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها