تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان در خلال اردوی ابوظبی از اهمیت دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس برای شاگردانش صحبت کرد.
تدبیر24»به نقل از الریاض عربستان، رامون دیاز پیش از آغاز تمرین شب گذشته (شنبه) الهلال در اردوی امارات خطاب به بازیکنان این تیم گفت: باید تلاش خود در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های پیش‌رو در لیگ عربستان با توجه به اهمیت آنها مضاعف کنید.

تیم الهلال امروز به اردوی آماده‌سازی خود در امارات پایان می‌دهد و به ریاض بازمی‌گردد. این تیم پیش از بازی 25 مهر برابر پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های عربستانی در ورزشگاه خانگی خود برگزار خواهد کرد.

خبر دیگر از حریف عربستانی پرسپولیس حاکی از آن است که نواف العابد پس از درمان چند هفته‌ای در تمرین دیروز گروهی الهلالی‌ها شرکت کرد. سرمربی الهلال امیدوار است بتواند از العابد حتی برای دقایقی در بازی برگشت برابر پرسپولیس بهره‌ ببرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها