تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
تکمیل ظرفیت آزمون ارشد و دکتری وزارت بهداشت از امروز بعد از ظهر آغاز می‌شود.

تدبیر24»دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند از بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه تا روز جمعه ۲۸ مهر ماه برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

پورکاظمی گفت: در هر دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده، ولی در آزمون پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند با انتخاب رشته‌ محل‌هایی که اعلام می‌شود، در تکمیل ظرفیت آزمون شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام اینکه نتایج اولیه پس از سنجش شرایط داوطلبین و گزینش ایشان اعلام می‌شود، گفت: از داوطلبان انتظار می‌رود، در بازه زمانی تعیین شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گزینش‌ها و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این دو مقطع باید حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز اعلام شود و افراد پذیرفته‌شده به دانشگاهها مراجعه کنند، تاکید کرد: زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و لازم است افراد در بازه زمانی تعیین‌شده برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

پورکاظمی در پایان اظهار کرد: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد از ۲۶ لغایت ۲۸ مهر و ثبت نام مقطع دکترا از ۲۶ لغایت ۲۹ مهرماه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها