تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد و زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند.

تدبیر24»جواد کاظم‌نسب الباجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بازدید شب گذشته از بیمارستان سینا شهرستان کارون و مشکلات این بیمارستان اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته(25 مهرماه) به صورت سرزده بازدیدی از بیمارستان سینا داشتم و مشاهده کردم که این بیمارستان تنها یک آمبولانس دارد و وقتی این آمبولانس هم به مأموریت فرستاده می‌شود، دیگر آمبولانسی در بیمارستان جهت خدمات‌رسانی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین این بیمارستان فاقد سی‌تی‌اسکن، ام‌ای‌آر و سونوگرافی است. ضمن اینکه با کمبود روشنایی مواجه بوده و امکانات رفاهی بیمارستان برای بیماران صفر است و  همچنین امکانات برای بیماران دیالیزی کم است.

نماینده اهواز  با بیان اینکه امکانات بیمارستان سینا رضایتبخش نیست، گفت: سوال من این است که چرا در این بیمارستان یک داروخانه دولتی وجود ندارد و داروخانه خصوصی است به صورتی که تعرفه‌ها نیز دولتی نیستند.

وی بیان کرد: می‌طلبد در این بیمارستان یک بازسازی کامل ایجاد شود و از آقای نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انتظار داریم توجه بیشتری به این بیمارستان داشته باشد. همچنین پرسنل این بیمارستان از دی‌ماه سال گذشته کمک‌های تشویقی و یارانه دریافت نکرده‌اند و توجه به پرسنل نیز کم بوده است.

کاظم‌نسب الباجی عنوان کرد: زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند. در کل بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: در مجموع وضعیت بیمارستان‌های اهواز رضایتبخش نیست. مدتی پیش نیز بازدیدی از بیمارستان گلستان اهواز داشتم که وضعیت آنجا نیز به همین صورت بود و باید در بخش بیمارستان‌ها تحولی در دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان مربوطه در حوزه رسیدگی به بیمارستان‌ها اقدام کنند و درخواست خود را با نمایندگان خوزستان مطرح کرده، تا ما از طریق وزارتخانه بهداشت مشکلات و درخواست آنها را پیگیری کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، بیمارستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها