تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
پیروزی حزب راست افراطی "آلترناتیو برای آلمان" در انتخابات فدرالی به ویژه در مناطقی که پیشتر آلمان شرقی نام داشت، باعث شده تا خشم و عصبانیت از دولت کنونی این کشور بیشتر شود و حمایت‌ها از این حزب افزایش یابید.
تدبیر24»پیروزی و دستاور بزرگ این حزب راست افراطی مخالف مهاجرت در انتخابات فدرالی 24 سپتامبر 2017 برای محافظه کارهای تحت رهبری آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان یک شکست محسوب می‌شود.

مرکل که خود یک راست میانه است، با افزایش حمایت‌ها از راست افراطی آلترناتیو برای آلمان روبرو شده است.

در این میان، بسیاری از رای دهندگان و حامیان این حزب از مرکل بخاطر "اتلاف هزینه‌" برای مهاجران در آلمان خشمگین هستند.

یکی از این رای دهندگان در شهر "کاتباس" در 120 کیلومتری جنوب شرق برلین بابت حضور آوارگان و مهاجرانی از عراق، سوریه و افغانستان در دو سال گذشته به کشورش بسیار ناراضی است و می‌گوید: این مساله مرا ناراحت می‌کند. پول کشور برای آنها تلف می‌شود.

یکی دیگر از حامیان حزب آلترناتیو برای آلمان نیز گفت: مردم محلی و ساکنان نمی‌خواهند شاهد چنین چیزی باشند. بسیاری از مهاجران ترکیه‌ای و سایر کارگران خارجی که از دهه 60 میلادی در آلمان به سر می‌برند، جذب کارخانجات شدند.

آلمان شرقی هنوز هم از نظر درآمد و ثروت به پای آلمان غربی نمی رسد و شهر کاتباس در شرق آلمان نیز یکی از همین نواحی است که به شدت نیازمند تعمیر و بازسازی معابر و راه‌ها و سرمایه گذاری برای ساخت مدارس یا مهدهای کودک است.

یکی از ساکنان این نواحی شرقی آلمان گفت: افراد بسیاری این سوال را می‌پرسند که این همه پول برای آوارگان از کجا می‌آید؟

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها