تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
رئیس اداره شیلات شهرستان زهک گفت: با هدف تامین بخشی از نیاز بچه ماهی گرمابی و توانمندسازی بخش خصوصی، در سالجاری تعداد 32000 قطعه بچه ماهی گرمابی در مزرعه پرورش ماهی سفیران شهرستان زهک تولید شد.
تدبیر24»عیسی شاهرودی در گفت وگو با ایسنا- افزود: مزرعه سفیران با مساحت 2 هکتار و با سرمایه گذاری بخش خصوصی از ابتدای امسال فعالیت پرورش ماهی خود را در روستای علیمردان شهرستان زهک آغاز کرد که در اولین دوره پرورش تعداد 32 هزار قطعه بچه ماهی گرمابی از گونه‌های کپور معمولی، آمور و فیتوفاگ با وزن متوسط 10-5 گرم تولید شد.

وی بیان کرد: بچه ماهی‌های تولید شده علاوه برتوزیع در بین پرورش دهندگان منطقه سیستان به استان کرمان نیز ارسال می‌شود.

شاهرودی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه تکمیل استخرهای پرورش ماهی سایت شمالی مرکز تکثیر و بازسازی ماهیان گرمابی و بومی زهک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری این طرح بالغ بر 7 میلیارد ریال براورد شده است.

رئیس اداره شیلات زهک اظهار کرد: این پروژه که با هدف تولید بچه ماهی گرمابی و بومی جهت بازسازی ذخایر تالاب هامون، چاه نیمه‌ها و سایر منابع آبی درحال ساخت است، دارای 13 هکتار مساحت، 800 متر کانال‌ای آبرسان و تخلیه‌، 850 متر مربع سالن پرورش ماهیان بومی، 32 دستگاه سازه‌های آبگیری و تخلیه و 10 دستگاه ابنیه فنی و سایر تاسیسات مورد نیاز پروژه است که پس از تکمیل و راه‌اندازی آن می‌توان تولید بچه ماهی را از یک میلیون قطعه در سال به 5 میلیون قطعه افزایش داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها