تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۹۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

تدبیر24»درگیری‌ها میان نیروهای حشدالشعبی و اعضای گروه تروریستی داعش در نزدیکی شهر موصل (دومین شهر بزرگ عراق) تشدید شد

این شهر به تازگی و پس از چندین ماه درگیری به کنترل نیروهای ارتش عراق درآمد. موصل اولین شهری بود که پس از حمله داعش به عراق به اشغال این گروه تروریستی درآمد که بیش از ۳ سال به طول انجامید.

بر همین اساس حشدالشعبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش در صحرای حضر در جنوب غربی موصل به داعشی‌ها حمله کرده‌اند و درگیری‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که نیروهای حشدالشعبی با تعداد زیادی از نیروهای انتحاری داعش مواجه شدند و تاکنون ۲۴ داعشی را کشتند.

اسکای نیوز نوشت: « نیروهای نظامی عراقی طی ۳ سال گذشته که از حمایت نیروهای ائتلاف بین‌المللی برخوردار است، توانسته کنترل ۹۰ درصد از بخش‌های تحت اشغال داعش در عراق را باز پس بگیرد.»

برچسب ها: تدبیر24 ، حشد الشعبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها