تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
باز هم شایعه ای دیگر حول محور پرسپولیس و ادامه حرف های تکراری که تمامی ندارند.
تدبیر24»سال‌هاست که عادت کرده‌ایم از فاصله چند هفته مانده به نقل‌وانتقالات شاهد انتشار خبرهای متفاوت در مورد جذب ستاره‌ها توسط تیم‌های مختلف باشیم. طبیعتا در این میان بخش مهمی از شایعات هم حول محور پرسپولیس شکل می‌گرفت که تیم پرهواداری است. آخرش هم از حدود 50اسم مطرح شده، شاید فقط یکی، دو بازیکن سرخپوش می‌شدند تا معلوم شود بقیه داستان‌ها جنبه بازارگرمی داشته.

در همین راستا امیدوار بودیم حداقل امسال که پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات محروم است، این شایعات زودرس را نشنویم، اما در کمال ناباوری همچنان بحث حضور گزینه‌هایی مثل آقاخان، آل‌کثیر و رشید مظاهری در جمع قرمزها داغ است و عجیب اینکه این خبرها کلیک هم می‌خورد! گویا برخی دوستان همچنان باورشان نشده پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن بگیرد و سرنوشت اعتراض به این حکم هم هنوز مشخص نیست.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها