تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
‌مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: پیگیری می‌کنیم که از طریق بیمه ایران و جمعی از خیرین هزینه‌هایی درمانی و موردنیاز دانش آموزان حادثه‌دیده واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزانی هرمزگانی در شهرستان داراب را تأمین کنیم.
تدبیر24»حیدر شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: در خصوص رسیدگی به حادثه تصادف دانش آموزان نخبه هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس مقررشده است که از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران برای افرادی که نقض عضو دائم دارند و به‌منظور کمک به افراد بی‌بضاعتی که هستند، کمک‌های بلندمدتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص هزینه‌های درمان، وضعیت معیشت، وضعیت درسی و کمک‌آموزشی و هزینه‌های ایاب و ذهاب آن‌ها از طریق بیمه ایران و پزشکان خیر تهرانی برآورد و پس از بررسی بخشی از این هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق تحقیقاتی که انجام‌شده است 11 نفر از دانش آموزان حادثه‌دیده در هرمزگان مشمول این خدمت هستند.

شعبانی افزود: برای سه نفر از دانش‌آموزانی که نقص عضو دائم دارند، کمک‌های ویژه‌تری نسبت به سایرین در نظر گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: بیمه اتوبوس حامل دانش آموزان و بیمه انفرادی این دانش آموزان شرکت بیمه‌ای دیگری است اما شرکت بیمه ایران از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران در تلاش است که خدماتی برای این عزیزان در نظر بگیرد. 

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: تاکنون 3 میلیارد ریال هزینه برای این دانش آموزان محقق شده است و در اختیار این بیمه در استان قرارگرفته است و پس از طی روند اداری در اختیار خانواده دانش آموزان حادثه‌دیده قرار می‌گیرد. 

برچسب ها: تدبیر24 ، تسهیلات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها