تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با بیان این‌که اعتصاب تعدادی از نفتکش‌ها در کرمان از صبح روز گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته، اکنون سوخت‌گیری آغاز شده و به زودی سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین می‌شود.

تدبیر24»خلیل همایی راد در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص اعتصاب تعدادی از تانکرداران سوخت در استان کرمان گفت: این اعتصاب از صبح روز گذشته 6 آبان ماه آغاز شده و تانکر داران نسبت به ایجاد شرکت‌های واسطه اعتراض داشته و مایل به ادامه روند گذشته و ارتباط مستقیم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بودند که مراتب در جلسه شورای تأمین استان مطرح و طبق دستور مؤکد جناب آقای استاندار مقرر شد طرح آزمایش وزارت نفت، متوقف و تا اتخاذ تصمیم نهایی به روش گذشته اقدام شود.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که از سوی فرماندار کرمان و سایر مسئولین صورت گرفت، روند انتقال سوخت، آغاز و سوء تفاهم تانکرداران حل و فصل شد.

وی اعلام کرد: پس از ابلاغ دستور استاندار،  سوخت گیری آغاز شده و به زودی سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها برطرف می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان اعلام کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته، اکنون سوخت گیری آغاز شده و به زودی سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها