تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد قاتلی که به دلیل اختلافات خانوادگی با خواهرش، وی را با کتک کاری و شلیک گلوله در دشتستان، به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
تدبیر24»سردار خلیل واعظی گفت: ساعت 22:30 یک شنبه شب گذشته، فردی با هویت "‌ی. خ" با خواهرش در شهرستان دشتستان درگیر و منجر به مجروحیت شدید وی می‌شود که پس از انتقال به بیمارستان شهید گنجی برازجان و با بررسی پزشک اورژانس به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده است.

وی با بیان این که با حضور ماموران در اورژانس بیمارستان مشخص شد درگیری خانوادگی بین خواهر و برادر بوده است گفت: مقتول به دلیل کتک کاری و اصابت گلوله کلت کمری دچار خون ریزی شدید شده و به قتل رسیده است. این مقام انتظامی افزود: قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شد که علت و انگیزه قتل خواهر خود را اختلاف خانوادگی اعلام کرده است. سردار خلیل واعظی اظهار کرد: با تشکیل پرونده و دستور مراجع قضایی، متهم برای بررسی کامل حادثه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان دشتستان قرار گرفت.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها