تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
بازیکن پیشین تیم ملی والیبال هلند به تمرینات تیم پیکان اضافه شد.
تدبیر24»تیم والیبال پیکان، لیگ برتر والیبال را با 2 بازیکن بلند قامت کلمبیایی و بلژیکی آغاز کرد ولی پس از 3 شکست متوالی در ابتدای لیگ، قطر پاسور کلمبیایی با توافق طرفین و به دلیل عدم کارایی مناسب، تیم را ترک کرد.

پیمان اکبری، سرمربی پیکان مدعی بود که «لیبرمن آگامس» در حالی جذب تیمش شده که 70 روز تمرین بدون توپ و فقط بدنسازی داشته است.

پیکان پس از اخراج لیبرمن با 2 قطر پاسور جوان به نام‌های اسماعیل نژاد و یلی به کار ادامه داد تا اینکه «کی فان دیک» ملی پوش 33 ساله و پیشین تیم ملی هلند در تمرینات این تیم حاضر شد.

این قطر پاسور 215 سانتیمتری از تیم زراعت بانک ترکیه راهی تهران شده است. او سابقه بازی در کشورهای، کره، بلژیک، اسلوونی، لهستان، ایتالیا، روسیه و العین امارات را هم دارد.

دو طرف هنوز به توافق رسمی نرسیده‌اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها