تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
استاندار جدید مازندران گفت: توسعه‌یافتگی مازندران در سواحل دریا متوقف شده است.
تدبیر24»محمد اسلامی در مراسم معارفه خود به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران در ساری که با حضور وزیر کشور صورت گرفت، تصریح کرد: شرایط کشور و منابع و تعهدات دولت به گونه‌ای است که همانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته، توسعه بدون توجه به مسائل زیست‌محیطی و انسانی پایدار نخواهد بود و با شعار زیست‌محیطی توسعه پایدار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به این که برای مازندران فرصت‌های گسترده ای در برنامه ششم توسعه وجود دارد، افزود: باید بتوانیم نگاه و رویکردهایی را که باعث دگرگونی در زندگی مازندرانی‌ها می شود، حاصل کنیم. باید توافق کنیم و با هم‌بستگی تمام عیار و فی سبیل الله توسعه متوازن در مازندران را پیگیری کنیم.

اسلامی تصریح کرد: شرایط و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کاملا روشن بیان شده و همه چیز مهیا است. نباید مسائل استانی از مقیاس شهرستان به استان و کشور کشیده شود. باید به صورت واحد مازندران را در صدر جدول تراز توسعه‌یافتگی کشور قرار دهیم.

استاندار جدید مازندران با بیان این که استعداد سرزمینی و جمعیتی فراوانی در مازندران وجود دارد و محور توسعه مازندران باید اقتصاد دریا محور باشد، گفت: ای نکه از متراژ سواحل مازندران می‌گوییم نشان می دهد وقتی به دریا رسیدیم، متوقف شدیم اما دنیا زمانی که به دریا رسید، پیشرفت کرده است. باید دگرگون فکر کرده و تحول را به کمک تک تک مردم و مسئولان آغاز کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها