تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مردم خواست در روزهایی که بارندگی داریم از تردد غیرضروری به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

تدبیر24»ناصر محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اگرچه نمی‌توان ریزش سنگ و کوه را دقیق پیش بینی کرد، اما با شروع بارندگی ممکن است احتمال ریزش کوه در مسیر راه‌هایی که زلزله داشتیم بیشتر شود.

وی ادامه داد: در تمام این مسیرها با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کردیم که در این نقاط احتمال ریزش کوه و سنگ وجود دارد تا جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مردم خواست در این روزها و خصوصا ایامی که بارندگی داریم از تردد غیرضروری در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

محبی تاکید کرد: ترددهای غیرضروری هم احتمال افزایش تصادف را زیاد می‌کند و هم با ایجاد ترافیک تردد خودروهای امدادی را سخت می‌کند.

وی از آماده باش اکیپ‌ها و تجهیزات راهداری استان در محورهایی که ممکن است ریزش سنگ و کوه داشته باشند هم خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت پایین آمدن سنگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی محورها انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول، اکیپ‌ها و تجهیزات در دو بخش گردنه پاتاق و همچنین گردنه سیاه طاهر در مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی مستقر هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها