تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: تنوع تولید مرکبات مازندران به رونق بازار منجر می شود.

تدبیر24»محمدرضا شعبانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه درخت مرکبات درخت همیشه سبز است و خزان ندارد، اظهار کرد: مرکبات شامل انواع پرتقال، نارنگی، لیمو، پج، نارنگی ژاپنی و پرتقال والنسیا است.

وی دیگر میوه ها را جزو سیاه ریشه گان و هسته داران دانست و اظهار کرد: درخت این محصولات خزان پذیرند در صورتی که درخت مرکبات در همه فصول سبز است.

شعبانی با بیان اینکه حجم تولید مرکبات و کیوی مازندران رتبه برتر کشوری را دارد، اظهار کرد: مازندران بیش از 70 درصد کیوی  و 50 درصد مرکبات کشور را تولید می کند.

وی، 80 درصد از تولید مرکبات مازندران را مربوط به انواع پرتقال و نارنگی دانست و اظهار کرد: به غیر از لیمو، تولید پرتقال تامسون از اواخر سال 70 توسعه چشمگیری در استان داشته است.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: کشت تک محصولی تامسون در آن زمان، استان را با مشکل بازار مواجه کرده بود که با ایجاد بسترها و زیرساخت‌های تولیدی، زمینه کشت انواع ارقام تولیدی مرکبات در مازندران رقم خورد.

شعبانی اظهار کرد: تنوع تولیدی مرکبات باغ‌های استان یقینا باعث استمرار در تولید خواهیم شد به گونه‌ای که در تمام فصول سال شاهد تولید مرکبات در مازندران خواهیم بود.

وی افزود: هرچند در هوای گرم مرکبات مصرف پایینی دارد و تنوع میوه های تابستانه موجب شده نیازی به عرضه مرکبات در بازار نباشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها