تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۹۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: همکاری و همراهی روسیه و ایران در سوریه و اشراف اطلاعاتی و نظامی ایران بر گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها در سوریه و عراق موجب راهبری درست نیروهای عملیاتی در میدان نبرد بر علیه داعش شد و این مهمترین دلیل شکست داعش است.

تدبیر24»رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک پایان کار داعش به مردم و مسئولان، اظهار کرد: جانفشانی‌های نیروهای انقلابی و مسلمان ایرانی، عراقی، سوری، پاکستانی و افغانی و فرماندهان آنان به ویژه سردار قاسم سلیمانی منجر به جمع شدن بساط گروه تکفیری صهیونیستی داعش شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تبیین دلایل شکست داعش در عراق و سوریه، گفت: اولین دلیل شکست داعش این بود که مسلمانان عراقی و سوری متوجه توطئه بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند آگاهی مردم از افراطی‌گری داعش موجب  تنفر و انزجار از این گروه تندرو شد از سوی دیگر مراجع دینی و رهبران سیاسی در ایران، عراق و سوریه توانستند بین نیروهای داخی عراقی و سوری تحت فرماندهی هوشمند، اتحاد و انجسام به وجود آورند.

وی افزود: کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که امنیت منطقه باید توسط خودشان برقرار شود؛ بنابراین در یک صف واحد قرار گرفتند و به کشورهای غربی  اجازه ندادند با این توطئه بر مقدرات کشورهای‌شان مسلط شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال همکاری و همراهی روسیه و ایران را مهمترین دلایل شکست داعش دانست و افزود: این همکاری موجب به رخ کشیده شدن توانایی‌های اطلاعاتی و نظامی ایران به قدرت‌های بزرگ و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌شان شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها