تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب ایران زمین گفت: برخی به گونه‌ای اظهار نظر می‌کنند که گویا دولت یازدهم وابسته به جریان فتنه است یا از فلان وزیر وقتی درباره دعوت از خاتمی در مراسم تحلیف سوال می‌شود پاسخ داده می‌شود که سران فتنه در این مراسم جایی ندارند. این‌ها می‌خواهند بگویند که خاتمی از سران فتنه است و این اهانت به افکار عمومی است.

ابوالقاسم رئوفیان دبیر ستاد جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با ایلنا از برخی اظهارات صورت گرفته پیرامون انتخاب وزرا و اعمال برخی فشار‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: در این روز‌ها اظهاراتی از سوی برخی نمایندگان مجلس، رسانه‌ها و برخی مسئولین فعلی دولت احمدی‌نژاد منعکس می‌شود که نوعی اهانت به ساحت ملت و توهین به رئیس جمهور منتخب مردم حساب می‌آید و فکر می‌کنم اگر تجدید نظری در نوع رفتار و ادبیات و مواضعی که اعلام می‌کنند صورت نگیرد باید منتظر یک سونامی علیه دولت یازدهم باشیم که در آن هم دولت و هم نظام آسیب می‌بیند.

وی با ابراز تاسف از برخی مسائل رقم خورده از جانب تندرو‌ها افزود: برخی به گونه‌ای اظهار می‌کنند که گویا دولت یازدهم وابسته به جریان فتنه است یا از فلان وزیر وقتی درباره دعوت از خاتمی در مراسم تحلیف سوال می‌شود پاسخ داده می‌شود که سران فتنه در این مراسم جایی ندارند. این‌ها می‌خواهند بگویند که خاتمی از سران فتنه است و این اهانت به افکار عمومی است. آقای موسوی و کروبی هم از سران فتنه نیستند. عوامل ایجاد فتنه از اپوزیسیون خارج از نظام و کشور هستند منتهی منکر آن نمی‌شوم که بعضی افراد بازی خورده‌اند اما به معنای سران فتنه نیست. اگر این گونه بود که با یک عذر خواهی حل نمی‌شد و رهبری حتما به این قضیه اشراف دارد که از آن‌ها می‌خواهد عذر خواهی کنند.

دبیر کل حزب ایران زمین از این جریان‌ها و افراد تند رو درخواست کرد که به روحانی اعتماد کنند و همچنین با تاکید بر این نکته که ایشان از خادمین ملت است و شاخص لازم از جمله پایبندی به ولایت فقیه و قانون اساسی را دارد افزود: جریانی به وجود آمده که می‌خواهد این گونه به جامعه القا کند که کابینه یازدهم وابسته به فتنه است و با یک ادبیات نیش دار حرکت خشونت باری را در جامعه آغاز می‌کنند که پیامد سوئی خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا مراسم تنفیذ ریاست جمهوری از سوی رهبری را دادن برخی از اختیارات ایشان به رئیس جمهور منتخب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب حتما توصیه‌هایی می‌کنند من هشدار می‌دهم به افراد تندرو که به توصیه ایشان توجه کنند چراکه سنگ اندازی‌های خارجی کافیست.

وی دربارهٔ مشکلات پیش روی دولت حسن روحانی و مطرح کردن این مشکلات با مردم اظهار داشت: دولت باید بگوید از کجا دارد شروع می‌کند و به کجا قرار است برسد. ما قرار است در سال ۱۴۰۴ الگوی منطقه باشیم. اما امروز از این برنامه عقب مانده‌ایم بنابراین فرایند برنامه باید طی شود تا بتوانیم خود را به آن برسانیم.

دبیر ستاد جبهه ایستادگی با اشاره به نماد کلید در ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: مردم باید بدانند روحانی چه مسیر پر پیچ و خمی را پیش رو دارد. آسیب‌های اجتماعی که جوانان ما را تهدید می‌کند نگران کننده است. مسائل اقتصادی و سیاست خارجه که معمولا مقام معظم رهبری آن را تبیین می‌کند همه از وظایف دولت است راه سختی را در پیش روی دولت ترسیم می‌کند.

رئوفیان در پایان از دولت خواست که مواظب حواشی باشد و در صراط مستقیم حرکت کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها