تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: میزان اعتبار و بودجه سازمان به تناسب خدمات دهی و میزان تقاضای شهروندان برای استفاده از ناوگان کافی نیست.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،مهرداد کیانی، امروز در جمع خبرنگاران به بودجه 22 میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی کرج اشاره کرد و گفت: این در حالی است که این بودجه برای کلانشهر کرج به میزان 200 میلیارد تومان تعریف شده است.
وی افزود: میزان اعتبار و بودجه سازمان به تناسب خدمات دهی و میزان تقاضای شهروندان برای استفاده از ناوگان کافی نیست این درحالیست که سازمان برغم وجود این مشکل، اقداماتی را با همکاری‌های مستمر شورا و شهرداری برای ایده‌آل‌سازی در امر خدمت رسانی انجام می‌دهد.
کیانی خاطرنشان کرد: افزایش اعتبار در کنار ایجاد ساختارهای شهری می‌تواند، سازمان‌های حمل و نقلی در کرج به ویژه اتوبوسرانی را مهیای خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته نماید.
وی با بیان اینکه، در حال حاضر برای کرج تنها سه کیلومتر خط ویژه تعریف شده است، گفت: گسترده شدن این حجم از خط ویژه نیازمند تعریف زیرساخت‌های شهری است.
کیانی با اشاره به اینکه، سازمان اتوبوسرانی اهتمام ویژه‌ای برای تحقق اهداف و آرمان‌های حمل و نقل عمومی دارد، گفت: ایجاد نظم و نظام در شهر از جمله اهدافی است که به منظور رسیدن به استانداردهای حمل و نقلی در دستور کار سازمان قرار دارد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه درپایان با اشاره به نقش مترو در حمل و نقل عمومی اظهار امیدواری کرد: با گسترش خطوط مترو وضعیت ترافیک شهری رفع و با متصل شدن آن به شبکه قوی حمل و نقل، میزان استقبال افراد در استفاده از ناوگان عمومی بیشتر و بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها