تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
نماینده دزفول در مجلس:
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:بیش از 75 درصد مناطق این شهرستان در محرومیت بوده و از حداقل امکانات بی بهره است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، عباس پاپی زاده ˈ شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به محرومیت های این شهرستان افزود:در حالی که دزفول به عنوان یک شهر توسعه یافته در استان خوزستان معرفی می شود ، بخش ها و مناطق روستایی این شهرستان در محرومیت کامل به سر برده و از امکانات ابتدایی نیز برخوردار نیست.

وی افزود:روستاهای سردشت،احمد فداله،چغامیش ، میانرود ، بخش مرکزی و حتی برخی مناطق مرکزی شهر دزفول از نظر امکانات زیر بنایی در زمینه بهداشت ، آموزش ،شبکه گاز و راه روستایی در محرومیت شدیدی به سر می برد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهرستان دزفول دارای پتانسیل فراوانی در زمینه های مختلف است، افزود:متاسفانه مسوولان دستگاههای اجرایی برخی مناطق دزفول را حتی در نقشه جغرافیایی نیز بلد نیستند و نمی شناسند.

وی گفت:به دلیل بی اطلاعی و بی تدبیری مسوولان این شهرستان ، آبشار شوی دزفول در پوسترهای ایرانگردی کشور به نام استانی دیگر ثبت و معرفی شده است.

پاپی زاده اظهار کرد:فرصت های طلایی بسیاری برای توسعه دزفول به دلیل بی اطلاعی مسوولان از دست رفته است.

وی گفت:شاخص های توسعه یافتگی دزفول به دلیل آمارهای غلط بد تعریف شده و با توجه به این که تخصیص بودجه بر اساس این شاخص ها صورت می گیرد تاکنون بودجه مناسبی برای توسعه این شهرستان تخصیص داده نشده است.

نماینده مردم دزفول افزود:به دلیل آمارهای غلط ارائه شده در رابطه با دزفول ، وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی از تخصیص اعتبار برای توسعه زیر ساخت ها در دزفول خودداری می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها