تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که ریاض نقشه راهی با عنوان"طرح صلح عربی" برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد.
تدبیر24»عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در مصاحبه اخیرش با شبکه "فرانس۲۴" مدعی شد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال معامله‌ای برای برقراری صلح میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌هاست.

وی ضمن تکذیب اخبار مربوط به فشار عربستان بر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین جهت توافق با طرح واشنگتن یا استعفا گفت: موضع ما درباره قدس همواره واضح بوده است. ما به راهکار تشکیل دو کشور براساس قطعنامه‌های سازمان ملل و طرح صلح عربی ایمان داریم و با تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۶۷ به پایتختی قدس شرقی موافقیم. این موضع ماست و همواره ثابت خواهد بود.

الجبیر تأکید کرد: ریاض نقشه راهی با عنوان طرح صلح عربی برای عادی سازی روابط با تل‌آویو دارد.

وی در عین حال هرگونه روابط با دولت اسرائیل را تکذیب کرد.

این درحالی است که ریاض موضع روشنی درباره اقدام دونالد ترامپ درخصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اتخاذ نکرده است و به نظر می‌رسد از این اقدام حمایت می‌کند.

همواره اخبار زیادی درباره رفتن مسئولان عربستانی به اراضی اشغالی و دیدارشان با مسئولان اسرائیلی و تلاش ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل وجود داشته است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها