تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
آیت‌الله حائری شیرازی، از اساتید اخلاق حوزه علمیه دعوت حق را لبیک گفت.
تدبیر24»آیت‌الله حائری شیرازی که از چندی پیش به علت بیماری در بیمارستان بستری بود، ظهر روز چهارشنبه (۲۹ آذر) در ۸۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع این استاد حوزه فردا پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

محی‌الدین حائری شیرازی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۱۵ در شیراز، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شیراز و از مبارزان علیه رژیم شاهنشاهی بود.

از وی بیش از ۲۰ کتاب منتشر شده‌ است که برخی از آنها عبارتند از مثلها و پندها (در ۸ جلد)، پول رایج جهانی و احیای پول اسلام، ولایت فقیه، نماز، در سایه سار وحی، انسان الهی، سیری در آفاق نور، انسان‌شناسی، تفسیر سوره حمد، علم و دین، ...

آیت‌الله حائری شیرازی پس از پیروزی انقلاب مدتی به تدریس در دانشکده الهیات پرداخت و در اولین دورهٔ مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شیراز به مجلس راه یافت.

پس از شهادت آیت‌الله دستغیب، از سوی حضرت امام خمینی (ره) به امامت جمعه و سپس به نمایندگی ایشان در استان فارس انتخاب شد. وی در دوره اول و دوم خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم فارس به مجلس خبرگان راه یافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها