تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
بنابر اعلام یک پژوهشگر انگلیسی، ایستادن به مدت سه ساعت در روز در تمامی طول سال به اندازه طی 10 دو ماراتون برای بدن مفید است.
تدبیر24»دکتر «مایک لوزه‌مور»، مشاور ارشد پزشکی ورزش در «موسسه ورزش، تمرین و سلامت» انگلستان و رئیس بیمارستان‌های دانشگاه کالج لندن، بر این باور است حتی ورزش‌کردن کم نیز می‌تواند برای سلامتی بدن فرد موثر باشد.

وی در یک مصاحبه‌ تلویزیونی گفت ایستادن به مدت سه ساعت در روز و در تمامی پنج روز هفته به اندازه طی 10 دو ماراتون در طول سال برای بدن کارآمد است

لوزه‌مور گفت: این تصور معمول اشتباه است که تغییرات کوچک مانند ایستادن بی‌فایده است زیرا این عمل موجب ارتقای سلامتی افراد و کاهش خطر ابتلای آن‌ها به بیماری‌های قلبی و دیابت می‌شود؛ ایستادن همچنین از خطر ابتلای افراد به سرطان می‌کاهد، سطح کلسترول‌شان را کاهش می‌دهد و آن‌ها را لاغرتر می‌کند.


برچسب ها: تدبیر24 ، لاغر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها