تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۹۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: قطارهای گردشگری در زمان خواب قطارهای حومه‌ای در جنوب، شمال و شمالغرب کشور راه‌اندازی شده که مورد استقبال عموم قرار گرفته است‌.
تدبیر24» ‌میرحسن موسوی در جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن جنوب شرق افزود: خدا را شاکریم که شاهد افتتاح چهار پروژه در راه‌آهن جنوب شرق در زمینه‌های مسافری، باری و اداری بودیم‌.

وی بیان کرد: امسال پس از هشت سال با جابه جایی ۱۸ و نیم میلیون نفر مسافر حدود ۵ درصد رشد داشته‌ایم.

وی ادامه داد: براساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه در خصوص اولویت‌دهی به ناوگان حمل و نقل ریلی، دولت توجه زیادی در برنامه تدوینی پنج ساله ششم به توسعه حوزه ریلی داشته است و احکام خوبی به تصویب رسید‌.

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از احکام مهم برنامه ششم ایجاد شرکت قطارهای حومه‌ای زیر مجموعه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده و اساسنامه آن تهیه و در مراحل طی تشریفات قانونی است‌.

وی اضافه کرد: ضمنا مطابق همان برنامه سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی مشابه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و مناطق کمتر توسعه در نظر گرفته شده و از تسهیلات آن بهره مند خواهند شد‌.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت راهبری جزء اولویت‌های راه آهن تعریف شده، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار چند رام قطارمسافری به دلیل عدم داشتن کیفیت مناسب حذف شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های بسیاری به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در ایستگاه‌های راه آهن سطح کشور ایجاد شده است‌.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها