تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از تشکیل فراکسیون «شهرری» در شورا خبر داد.
تدبیر24»حسن خلیل آبادی  با بیان اینکه شورای شهر تهران، ری و تجریش باید مسائل همه شهر را بررسی کند، گفت: اما با این حال می‌بینیم که بیشتر مسائل تهران در صحن شورای شهر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی شهر ری، تصریح کرد: شهر ری از نظر تاریخی دارای پیشینه زیادی است و مردم این شهرستان توقع دارند که مدیریت شهری به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهر ری به دلیل پیشینه تاریخی‌اش می‌تواند در راستای پیشرفت و توسعه شهر تهران کمک کننده باشد، ادامه داد: مردم شهرری توقع دارند که به عنوان حوزه انتخابیه به آنها توجه شود؛ چرا که تجریش در مناطق شهری پایتخت ادغام شده اما شهر ری هنوز هویت تاریخی و حالت شهرستانی خود را دارد.

خلیل آبادی با بیان اینکه برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرری، به پیشنهاد اعضای شورای شهر "فراکسیون ری" تشکیل شده است، گفت: امیدواریم با تشکیل این فراکسیون اتفاقات خوبی در شهر ری رخ دهد و بتوانیم با همکاری شورای شهرستان ری، فرماندار ری و مسئولین دیگر این منطقه اقدامات موثری در این منطقه انجام دهیم.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها