تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
بسکتبالیست‌ ملی‌پوش تیم پالایش نفت آبادن در رقابت‌های هفته‌ ششم سوپر لیگ A ، مقابل تیم شهرداری تبریز دچار آسیب‌دیدگی شد.

تدبیر24»دلارام وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آسیب‌دیدگی‌اش در دیدار با شهرداری تبریز، بیان‌ کرد: بازی پر برخوردی بود و من از آسیب‌دیدگی دیگر متوجه چیزی نشدم. استراحت می‌کنم و در صورت بهبودی نیز این هفته‌ بازی نخواهم کرد، چرا که مربی تیم بیان‌ کرده سلامتی بازیکن مهم‌تر است. زمانی که به بهبودی کامل برسم برای تیم بازی خواهم کرد.

او در ادامه‌ افزود: تیم پالایش نفت آبادان برای قهرمانی بسته شده است و تمام هدف ما قهرمانی است. تنها یک باخت مقابل گاز تهران داشتیم و در ادامه‌ خوب کار کردیم.

بازیکن پالایش نفت آبادان درباره پیروزی ها با اختلاف بسیار مقابل برخی تیم‌ها، اظهار کرد: در مقابل تیم‌های گاز و بهمن که از رقیبان اصلی ما هستند، رقابت پایاپایی داریم و در مقابل برخی از تیم‌ها اختلاف بسیار است که آنها نیز در بازی با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند.

ملی‌پوش بسکتبال ایران درباره برنامه‌های تیم‌ ‌ملی ، گفت‌: در حال‌ حاضر خبری نیست. منتظر تغییر و تحولات هستیم و پس از مشخص شدن رییس فدراسیون منتظر برنامه جدید فدراسیون هستیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، فدراسیون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها