تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۹۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
فرمانده انتظامی سمنان با بیان اینکه۲۵۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد، گفت: در این پرونده دو قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
تدبیر24»سردار روح الامین قاسمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری دو قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان خبر داد و ابراز داشت: در یک کار اطلاعاتی که از چند ماه گذشته در حال پیگیری بود، دو تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر در مسیر تردد این قاچاقچیان حضور یافت.
وی افزود: پنجشنبه شب در درگیری مسلحانه با قاچاقچی ها و مجروح شدن یکی از آن ها دو نفر دستگیر و دو خودروی پژو و پیکان وانت را متوقف شدند که در بازرسی های اولیه مقدار  ۲۵۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی سمنان تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم چنانچه در محورهای استان و یا اطراف محل زندگی خود متوجه رفتار مشکوکی شدند بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی شهرستان اطلاع دهند تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، تریاک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها