تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۹۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از کشف لاشه یک قلاده پلنگ نرتوسط محیط بانان پارک ملی ساریگل خبر داد.
تدبیر24»سید اصغر مطهری گفت: لاشه یک پلنگ بزرگ جثه که چند روز از مرگ آن می‌گذرد به اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی منتقل شد تا بررسی های بیشتری بر روی لاشه آن انجام شود.
وی افزود: طی بررسی های اولیه مشخص گردید این پلنگ بیش از ده سال عمر دارد و به احتمال قریب به یقین در اثر کهولت سن تلف شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پارک های ملی سالوک و ساریگل در استان خراسان شمالی یکی از زیستگاههای خوب این جانور باشکوه کشورمان است و وجود پلنگ در راس هرم غذایی حیات وحش منطقه باعث کنترل جمعت گرگ، گراز و تشی می شود.
مطهری با بیان اینکه پلنگ ایرانی بزرگ جثه ترین زیرگونه پلنگ در جهان است، تصریح کرد: پلنگ تنها در زمان احساس خطر برای بدست آوردن فرصت فرار حمله می‌کند و در شرایط معمولی و طبیعی این حیوان انسان گریز است.
برچسب ها: تدبیر24 ، کشف لاشه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها