تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۹۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
معاون وزیر کار بالا بودن نرخ بیکاری و کاهش قدرت خرید معیشت را دو چالش مهم اقتصاد عنوان کرد و توجه به اشتغال روستاییان و مرزنشینان و حل بیکاری جوانان را دغدغه مهم دولت دانست.
تدبیر24»سیدحمید کلانتری اظهار کرد: در حال حاضر مشکل بیکاری و کاهش قدرت معیشت دهکهای پایین جامعه اصلی‌ترین چالش اقتصاد کشور به شمار می‌رود و این دو عامل ناشی از شرایط حاکم بر اقتصاد، رکود، تحریم‌های خارجی و برخی سیاستهای غلط سالهای گذشته است.

وی اشتغال دانش آموختگان و جویندگان کار را یک دغدغه‌ ملی دانست و گفت: با توجه به فراگیری معضل بیکاری و لزوم ارتقای سطح معیشت افراد لازم است همه دستگاهها و متولیان در این زمینه همکاری و حمایت لازم را صورت دهند.

کلانتری با اشاره به عدم توجه به روستاها و مناطق محروم و مرزی و عدم سرمایه‌گذاری مناسب در روستاها، گفت: اگر امروز با افزایش پدیده حاشیه‌نشینی، معضل اعتیاد، بزهکاری و برخی ناهنجاری‌ها مواجه هستیم به دلیل آن است که به سرمایه‌گذاری و رونق روستاها توجه نکرده‌ایم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجرای طرح اشتغال فراگیر در روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت را گامی موثر در جهت رفع فقر و تبعیض از جوامع روستایی و عشایری و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار عنوان کرد.

وی افزود: دولت دو طرح اشتغال فراگیر با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان و طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۱.۵ میلیارد دلار معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان را با عاملیت چهار بانک کشاورزی،توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال روستایی درنظر گرفته که تسهیلات مذکور را به روستاییان و متقاضیان شهرهای کمتر از ده هزار نفر پرداخت می‌کند.

کلانتری تاکید کرد: رویکرد ما در طرح اشتغال روستایی راه اندازی تعاونی‌های تولیدی و خدماتی با گرایشهای مختلف در روستاها است تا از ظرفیت آنها برای ایجاد اشتغال ارزان و پایدار استفاده شود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها