تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بحران آب در شهرستان سرباز جدی است و مردم 170 روستا با کمبود شدید آب مواجه هستند.
تدبیر24»محمد مهران امینی فرد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان افزود: روستاهای با جمعیت بالای 100 خانوار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 48 مورد است که آبرسانی و لوله کشی آن باید در اولویت قرار گیرد تا شاخص‌ها بهبود یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه بیان کرد: این روستاهای بدون لوله کشی 34 هزار و 835 نفر جمعیت دارد.

وی گفت: روستای پشامگ سرباز با 400 خانوار، روستای پهیر 262، کافه بلوچی، تنگه سرحه در نیکشهر با 425 خانوار و شیرآباد در نیکشهر با 313 خانوار از جمله روستاهایی است که آب لوله کشی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط خاص آبرسانی در استان در سومین سال متوالی اپیدمی التور در استان وجود نداشت، اما در صورتی که شرایط به همین وضعیت ادامه پیدا کند این استان میزبان وبا خواهد بود.

رئیس دانشگاه بیان کرد: اتمام پروژه های ناتمام یکی از اهداف برای تامین آب است. در سرباز هم مرز بودن با پاکستان معضل بزرگی است و اگر مشکلات جدی بهداشتی آن شهرستان رفع نشود، این مشکلات به دلیل هم مرز بودن تشدید می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها