تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مسئول فضای سبز شهرداری سراوان گفت: قطع و از ریشه درآوردن درختان اکالیپتوس میدان غدیر سراوان به درخواست کشاورزان روستای هوشک بوده است.
تدبیر24»در روزهای اخیر قطع درختان میدان الغدیر شهرستان سراوان توسط شهرداری موجب ناراحتی و نارضایتی شهروندان شد و برخی از آن‌ها در تماس‌هایی با خبرنگار ایسنا خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در همین حال فرهاد رحمانی مسئول فضای سبز شهرداری سراوان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درختان اکالیپتوس میدان الغدیر بنا به درخواست جمعی از کشاورزان روستای هوشک قطع شدند.

رحمانی تصریح کرد: درختان اکالیپتوس میدان غدیر بسیار بزرگ و تنومند شده بودند و ازآنجایی‌که ریشه‌های آنان در عمق زمین نفوذ کرده و باعث خشک شدن و کاهش آبدهی قنات روستای هوشک شده بود، این امر موجب نارضایتی روستاییان و کشاورزان شده بود.

مسئول فضای سبز شهرداری سراوان خاطرنشان کرد: پس از اعلام نارضایتی کشاورزان مجبور شدیم این درختان را بیل مکانیکی از ریشه بیرون بیاوریم اما برای حفظ زیبایی و سرسبزی میدان غدیر نخل‌های خرما و گل و گیاه‌های تازه جای اکالیپتوس‌ها را خواهد گرفت.

برچسب ها: تدبیر24 ، میدان غدیر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها