تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۰۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
سرمربی رم با وجود شکست سنگین برابر بارسلونا از عملکرد شاگردانش راضی است و از دستاورد بزرگ تیمش در این دیدار سخن به میان آورد.
تدبیر24»رم در دیدار رفت برابر بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ ۴ بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت شود. دی فرانچسکو، سرمربی رم با وجود شکست سنگین تیمش در این دیدار از  عملکرد شاگردانش راضی است و بار دیگر به حمایت از  آنها پرداخت.

او گفت‌: برابر تیم بزرگی همچون بارسلونا بازی خوبی را به نمایش بگذارید و اجازه خودنمایی به مسی ندهید، آیا این کار کوچکی است؟ باید به بازیکنان رم به خاطر تلاش زیادی که داشتند و البته به خاطر مهار کردن مسی احترام گذاشت.

دی فرانچسکو که قبل از دیدار برابر فیورنتینا صحبت می‌کرد، ادامه‌ داد: من به نظر همه احترام می‌گذارم اما باید منصفانه نقد کرد. ما تلاش زیادی از خود نشان دادیم و نباید فراموش کرد که بارسلونا همواره از بهترین تیم‌ها است و بازی کردن برابر این تیم اصلا آسان نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها